Jedz inaczej, a zajdziesz w ciążę! Oto 50 sposobów, by w końcu przejść na dietę

  1. A co z cukrem, pewnie zapytasz. No niestety Cię rozczaruję, są zdrowsze wersje cukru, jak np. trzcinowy. No ale niestety, jest to dalej cukier i niesie za sobą te same konsekwencje.
  1. A co z produktami light pewnie zapytasz? Co z colą light i innymi sokami czy jogurtami, produktami zero etc. Tak więc – no cóż… Wróć do punktu nr 33 i wróć niebawem.

Tylko wróć, obiecujesz? Ok. – wierzę Ci – do zobaczenia! 

kilka godzin później (?)

O! Wróciłaś! Poszło Ci szybciej niż myślałam, tak więc krok po kroku idziemy dalej.

  1. Na tapecie teraz tłuszcz, oczywiście to logiczne, aby w pierwszej kolejności pozbywać się tłuszczu, jeżeli chcę redukować jego nadmiar w swoim ciele. Alę zaskoczę Cię, to cukier, a raczej jego nadmiar jest tu głównym winowajcą. A jeżeli chcesz dowiedzieć się, jakie tłuszcze wybierać w zdrowo zbilansowanej diecie, przyjdź do mnie i zajrzyj proszę na stronę. 
  1. A co z obróbką termiczną potraw? Oczywiście najzdrowsze jest przyrządzanie potraw na parze, ale pieczenie czy duszenie też jest bardzo dobrą formą, jeżeli lubisz intensywne smaki.
  1. Jak już jesteśmy przy pieczeniu, to postaraj się odkryć inne przyprawy, pamiętaj że natura daje do wykorzystania mnóstwo ziół i przypraw, które obiecuję Ci, że znajdą zastosowanie w Twojej kuchni. Może dzięki temu nawet kurczak będzie Ci lepiej smakować, ale pamiętaj proszę o punkcie 33.
  1. A co ze smażeniem pewnie zapytasz, oczywiście smażyć też możesz i to nie tylko na oleju. Ale o tym pozwól, że opowiem Ci na indywidualnej konsultacji, na którą możesz się zapisać TUTAJ 
  1. Pewnie znasz teorię, w której demonizuje się jajka, jestem jej zarówno zwolennikiem, jak i przeciwnikiem i  ograniczam ich spożycie pacjentom, którzy predysponują swoim stylem życia do ryzyka zawału serca czy miażdżycy. O tym też chętnie opowiem Ci szerzej na indywidualnej konsultacji dietetycznej! Zapraszam!
  1. Pewnie słyszałeś, że najlepszym sposobem na odchudzanie jest obniżenie kaloryczności diety. I tak, i nie. Pamiętaj, aby kierować się jakością dobieranych produktów w swojej diecie. Proszę Cię z tego miejsca, zaufaj mi. Wiem, co mówię!
  2. Dieta bezglutenowa – teraz dotknę kontrowersyjnego tematu, a mianowicie chcę powiedzieć o tym, że istnieje przekonanie, że dieta bezglutenowa to tylko moda. Oczywiście częściowo tak jest, ale chciałabym, żebyś dopuścił do siebie inne możliwości i style odżywiania, czasami niezbędne do wprowadzenia, aby osiągnąć wymarzony cel. Mój cel to zdrowie, a Twój?

 

  1. Tarczyca – tutaj skieruję się do Pań, bo ich częściej problem dotyczy niż Panów. Twierdzisz, że mając niedoczynność tarczycy, jesteś tym samym skazana na nadwagę? Nic bardziej mylnego. Przyjdź do mnie lub zadzwoń, a opowiem Ci więcej!
  1. I na koniec… Czy otyłość jest dziedziczna? No niestety jest, ale pocieszę Cię! Tylko od Ciebie zależy, czy swoim stylem życia, a także żywienia wpłyniesz na wygląd zewnętrzny swojej sylwetki. A jeżeli odżywiasz się zdrowo, a waga stoi jak zaklęta, to prawdopodobnie nie odkryłaś jeszcze sedna swojego problemu. Może inne czynniki wpływają na to, że tak się dzieje. Tutaj też pragnę Cię zaprosić do mojego gabinetu, na pewno znajdziemy przyczynę! Zajrzyj na stronę Vital Fit i wybierz dogodny termin, by móc mnie odwiedzić. Weź ze sobą ostatnie wyniki badań i zapał do tego, by zmienić swoje nawyki żywieniowe lub styl życia, jaki prowadzisz. Pomogę!

Mam nadzieję, że choć trochę zmotywowałam Cię do zmiany siebie! Życzę Ci abyś znalazła siłę do tego, by rozpocząć zmiany, być może kilka z powyższych punktów znajdą zastosowanie w Twoim życiu i bez wizyty u mnie będziesz w stanie zacząć w najbliższych kilku tygodniach zmiany, o jakich wcześniej nie śniłaś. Albo śniłaś, ale brakowało tych kilku słów napisanych od serca! Starałam się, naprawdę się starałam, aby choć troszeczkę przybliżyć Ci to co mnie skłoniło do zmiany. I pamiętaj – gdyby wszystkie powyższe sposoby zawiodły, zawsze zostaje punkt nr 50:

50. Udaj się do specjalisty, który ułoży Ci indywidualny plan działania!


MKaliszewskaMagdalena Kaliszewska, właścicielka Centrum Dietetycznego „VitalFit” w Grodzisku Mazowieckim. Dietetyk Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Absolwentka International Fitness Aerobic Academy (2011 IFAA), w 2014 wyróżniona tytułem Super Absolwenta. Medyczny Trener Personalny. Certyfikowany Trener Pilates IFAA Mat I, II, III. Dietetyk I, II i III stopnia w zakresie zdrowego odżywiania również w wybranych jednostkach chorobowych tj. choroby układu moczowego, choroby skóry, tarczycy. Posiada kwalifikacje również w zakresie zdrowego odżywiana kobiet w ciąży i karmiących. Od kwietnia 2014 należy do programu a9m (Aktywne 9 miesięcy) oraz od listopada 2014 do Klubu Aktywnej Mamy. Wspiera również klientów, którzy pragną wrócić do aktywności fizycznej po przebytych urazach. Posiada wiedzę z zakresu profilaktyki i patologii kręgosłupa, technik manualnych używanych w sporcie, które umożliwiają szybszy powrót do formy oraz uwalniają nagromadzone dolegliwości bólowe.

Polecamy także:

Trenuj z Gosią: ćwiczenia na jędrne pośladki

Czy podczas miesiączki można uprawiać sport?

Śniadanie: podstawa diety chorych na PCOS

 

  • Strony:
  • 1
  • 2
  • 3

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *